PALVELEMME
Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8.00-11.30 ja 12.30-16.00 puhelimitse 0303 9896 ja s-postitse 

asiakaspalvelu@metsapolku.fi

NOUTOPISTEEMME
Palveluosakeyhtiö Metsäpolku
Mäkitorpantie 23

00640 HELSINKI

Huom! Noudettavat tuotteet on aina tilattava etukäteen! Tutustu noutotilausohjeisiimme!

 

Usein kysyttyä


PALVELEMME
Asiakaspalvelumme
palvelee arkisin klo 8.00-11.30 ja 12.30-16.00 puhelimitse 0303 9896 ja
TOIMITAMME
Varastossa olevat tuotteet Postin kautta seuraavaksi arkipäiväksi (tilaukset tehtävä ennen klo 11.00).
NOUTOPISTEEMME
Palveluosakeyhtiö Metsäpolku
Mäkitorpantie 23

00640 HELSINKI

 
Huom! Noudettavat tuotteet on aina tilattava etukäteen! 
TILAAMINEN
Tilausohjeet

Kuljetuksessa vaurioitunut lähetys

 

NOUTOPISTE
Onko Metsäpolulla myymälää?

TUOTTEET

 

Mikäli vastaukset jättävät sinut edelleen tiedonjanoiseksi, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian, useimmiten jo samana päivänä!


Kuinka teen tilauksen Metsäpolun verkkokaupassa?

Kirjaudu sisään Metsäpolun verkkokauppaan, mikäli sinulla on käytössäsi käyttäjätunnus ja salasana. Muussa tapauksessa jatka ohjeiden mukaisesti. Valitse haluamasi tuotteet ja niiden kappalemäärät ja siirrä tuotteet ostoskoriin klikkaamalla Tilaa-painiketta kunkin tuotteen tuotetietorivillä. Saatuasi ostoskoriisi haluamasi sisällön, siirry kassalle klikkaamalla Kassalle-painiketta. Kassalla voit vielä tarkistaa ostoskorisi sisällön ja tehdä siihen tarvittaessa muutoksia. Mikäli teet tilaukseesi muutoksia, klikkaa Päivitä määrät –painiketta, jotta näet tilauksesi tiedot päivitettyinä.

Valitse seuraavaksi tilauksesi maksu- ja toimitustapa ja siirry eteenpäin klikkaamalla Jatka-painiketta. Tarkista seuraavaksi yhteystietosi ja tee niihin tarvittaessa muutoksia, jos olet kirjautunut sisään käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi. Vahvista myös tutustuneesi toimitusehtoihin.

Mikäli et ole kirjautunut sisään, mutta sinulla on käyttäjätunnus ja salasana Metsäpolun verkkokauppaan, voit kirjautua sisään myös tilauksenteon tässä vaiheessa. Mikäli olet uusi asiakas ja teet ensimmäistä tilaustasi Metsäpolun verkkokaupassa, kirjoita yhteystietosi niille varattuihin kenttiin. Tässä vaiheessa voit myös valita itsellesi salasanan, jolla pääset jatkossa kirjautumaan sisään Metsäpolun verkkokauppaan.

Siirry eteenpäin klikkaamalla Jatka-painiketta. Vahvista lopuksi tilauksesi klikkaamalla Vahvista tilaus –painiketta, jolloin saat ruutuun viestin ”Kiitos tilauksestasi!”. Tällöin tilauksesi teko on onnistunut ja saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen.

Metsäpolun verkkokaupasta voivat tehdä ostoksia vain täysi-ikäiset henkilöt.


Tuotteiden saatavuus

Verkkokaupassamme on jokaisen tuotteen omalla tuotetietorivillä tuotteen toimitusajasta kertova värisymboli (vihreä, keltainen tai punainen). Värisymbolin sanallisen selitteen saa näkyviin asettamalla hiiren symbolin päälle. 

Vihreä tarkoittaa, että tuotetta on varastossa heti saatavilla. Keltainen tarkoittaa että tuotetta on tilattu ja viemällä hiiren keltaisen täpän pälle tulee näkyviin arvioitu varastolle saapumis päivä. Punainen tarkoittaa, että tuote on tilapäisesti loppunut ja sitä tullaan tilaamaan lisää.

Vertaa tuotteita

Vertaile tuotteiden kappalehintoja valitsemalla niitä hintatulukosta vertailukoriin.
Helppoa ja vaivatonta!

Tuotetidot

Tuotteista saat tarkemmat tuotetiedot ja kuvat nähtäväksesi porautumalla  hintatulukon kautta yksittäiseen tuotteeseen.

Kuinka valitsen oikeankokoisen vaipan?

Jokaisen tuotteen kohdalta löytyy tarkemmat tiedot vaipan imukyvystä ja käyttäjän vartalonympärysmitoista. Lisätietoja voit halutessasi kysyä meiltä joko sähköpostitse tai puhelimitse. Yhteystietomme löydät täältä.

Kuinka valitsen imukyvyltään oikean vaipan tarpeisiini?

Olemme tehneet sinulle iD- ja TENA-tuotteiden vertailutaulukon valintaasi helpottamaan. Löydät valintataulukon tastä tai tuotekuvastomme, jonka voimme halutessasi lähettää sinulle postitse.

Ilmainen tuotenäyte inkontinenssituotteesta

Tilauksen yhteydessä voit tilata yhden maksuttoman tuotenäytteen inkontinenssituotteista oikean koon ja imukyvyn löytämiseksi. Tuotenäyte lisätään tilaukseen ostoskorissa.

Jos halauat tilata pelkästään ilmaisen tuotenäytteen, voit tilata sen tuotekuvaston tilaamisen yhteydessä. Tilatessasi pelkästään ilmaista tuotekuvastoa ja tuotenäytettä, valitse ostoskorissa toimitustavaksi nouto Metsäpolulta, jolloin lähetämme tilauksenne teille kirjeessä veloituksetta.


Mistä tiedän, että Metsäpolku on vastaanottanut verkkokauppatilaukseni?

Saat tilauksen tehtyäsi automaattisesti tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tämän takia on tärkeää tarkistaa, että antamasi sähköpostiosoite on oikein. Lisätietoja saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme.


Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?

Hiljattain vahvistetut palomuurit hylkivät ajoittain automaattisesti lähteviä tilausvahvistuksia luullen niitä roskapostiksi. Mikäli tilausvahvistuksesi palautuu meille, tarkistamme tilanteen ja pyrimme ottamaan sinuun yhteyttä muilla keinoin. Lisätietoja saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme.


Olen tehnyt tilauksen netissä ja saanut tilausvahvistuksen sähköpostiini. Miten saan tarkempaa tietoa tilaukseni käsittelyvaiheesta?

Mikäli tilausvahvistuksessa ilmoitettuihin toimitusaikoihin tulee muutoksia, tiedotamme niistä sinulle sähköpostitse.

Asiakkaan on mahdollista seurata tilauksensa toimituksen etenemistä Postin lähetystunnuksen avulla sen jälkeen, kun asiakkaan lähetys on siirtynyt Metsäpolulta Postin käsiteltäväksi. Lähetystunnuksen näkeminen edellyttää, että asiakas on sisäänkirjautuneena verkkokaupassa.

Tilauskohtainen lähetystunnus löytyy asiakkaan tehdyistä tilauksista. Klikkaa haluamasi tilauksen tilausnumeroa, josta pääset näkemään kyseistä tilausta koskevan lähetystunnuksen. Lähetystunnusta klikkaamalla avautuu Postin lähetysten seuranta, jossa on mahdollista tarkastella, missä Postin kuljetuksen käsittelyvaiheessa lähetys on. Lähetystunnus ilmestyy näkyviin asiakkaan tilauksen yhteen, kun asiakkaan tilaus on siirtynyt Metsäpolulta Postin käsiteltäväksi.

Voit aina halutessasi lähettää meille sähköpostia. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8.00-16.00 ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin mahdollisimman pian.


Posti- tai laskutusosoitteeni on muuttunut. Missä voin tehdä osoitteenmuutoksen?

Mikäli sinulla on käytössäsi käyttäjätunnus ja salasana Metsäpolun verkkokauppaan, voit päivittää itse osoitetietosi. Kirjaudu sisään verkkokauppaan ja klikkaa Omat tiedot -painiketta oikeasta yläkulmasta. Muuta yhteystietosi niille varattuihin kentiin. Muista klikata lopuksi Päivitä tiedot -painiketta.

Mikäli sinulla ei ole omia tunnuksia verkkokauppaamme, ilmoitathan ystävällisesti osoitteenmuutoksen asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse.

Asiakaspalvelustamme on mahdollista saada oma käyttäjätunnus ja salasana verkkokaupassamme asiointia varten.


Miksi tilauslomakkeessa pyydetään sähköpostiosoitettani?

Tarvitsemme sähköpostiosoitteesi, jotta voimme lähettää sinulle vahvistuksen tekemästäsi tilauksesta. Mahdolliset toimitusaikaan liittyvät tiedotteet tulevat sinulle myös sähköpostitse.


Metsäpolun noutopiste

Metsäpolulla ei ole myymälää, mutta asiakaspalvelun yhteydessä sijaitsee noutopiste.

Huom. Noudettavat tuotteet on aina tilattava etukäteen joko puhelimitse, sähköpostitse tai Metsäpolun verkkokaupasta. Tilaukset tulee tehdä maanantaisin ennen klo 11.00, jolloin tuotteet ovat noudettavissa noutopisteestämme seuraavasta keskiviikosta lähtien.

Ilmoitamme ensisijaisesti sähköpostitse tai puhelimitse, kun tilaus on valmis ja noudettavissa. Noudettavia tuotteita ei voi maksaa käteisellä tai kortilla, vaan tilauksen mukana tulee lasku. Noutotilausta säilytetään noutopisteellä kaksi viikkoa se saapumisesta.

Metsäpolun noutopiste on avoinna arkisin klo 8.30-11.30  ja 12.30-16.00 ja tarvittaessa sovitusti

Palveluosakeyhtiö Metsäpolku 
Mäkitorpantie 23
00640 HELSINKI.

Katso kartta >>


 

Miten maksan tilaukseni?

Voit tilata tuotteet laskulla tai postiennakolla.

Lasku tulee kotiin tilauksesi mukana paketin päällä olevassa muovitaskussa. Halutessasi voit ilmoittaa myös erillisen laskutusosoitteen lisätietona tilausta tehdessäsi.

Postiennakolla tilatessasi tuotteet maksetaan Postiin noudon yhteydessä. Maksutapoina Postissa käyvät käteinen sekä yleisimmät pankki- ja luottokortit.


Internet-yhteys katkesi enkä ole varma, tallentuiko tilaukseni. Kuinka minun tulisi toimia?

Jos sait sähköpostiisi tilausvahvistuksen, olemme vastaanottaneet tilauksesi. Muussa tapauksessa voit tarkistaa tilanteen asiakaspalvelustamme.


Kuinka toimin halutessani vaihtaa lunastamani tuotteen?

Kaikissa myymissämme tuotteissa on neljäntoista (14) päivän vaihto-oikeus. Vaihdettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä sekä ehjiä alkuperäispakkauksissaan.

Mikäli haluat vaihtaa meiltä ostamasi tuotteen, voit lähettää sen maksutta takaisin asiakaspalautuksena. Pakkaa tuotteet huolellisesti ja liitä mukaan kopio tilausvahvistuksesta tai lähetyslistasta.

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, kirjoita tilausvahvistukseen tai lähetyslistaan, millaisen tuotteen haluat palauttamasi tilalle. Vaihdossa hyvitämme palauttamasi tuotteen hinnan uuden lähetyksen hinnasta. Vie paketti postiin ja lähetä se meille osoitteella:

Palveluosakeyhtiö Metsäpolku
ASIAKASPALAUTUS/600573
Mäkitorpantie 23
00640 HELSINKI

Postin asiakaspalautustunnuksemme on 600573.

Muista pyytää Postilta kuitti palautuksestasi ja säilytä se.


Muutin mieltäni ja haluaisin palauttaa tilaamani tuotteen. Miten saan rahani takaisin?

Kaikissa myymissämme tuotteissa on neljäntoista (14) päivän palautusoikeus. Jos et ole täysin tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, voit palauttaa tuotteen meille ja saat rahasi takaisin. Voit myös vaihtaa tuotteen toiseen. Palautusoikeus lasketaan seuraavasta päivästä, kun lähetys on sinulle saapunut.

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä sekä ehjiä alkuperäispakkauksissaan.

Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa meiltä ostamasi tuotteen, voit lähettää sen maksutta takaisin asiakaspalautuksena. Pakkaa tuotteet huolellisesti ja liitä mukaan kopio tilausvahvistuksesta tai lähetyslistasta. Rahojen palautusta varten kirjoita pankkitilisi numero selkeästi tilausvahvistukseen tai lähetyslistaan. Palautamme rahat tilillesi 2 viikon sisällä siitä hetkestä, kun palautettava tuote on saapunut meille. Vie paketti postiin ja lähetä se meille osoitteella:

Palveluosakeyhtiö Metsäpolku
ASIAKASPALAUTUS/600573
Mäkitorpantie 23
00640 HELSINKI

Postin asiakaspalautustunnuksemme on 600573.

Muista pyytää Postilta kuitti palautuksestasi ja säilytä se.


Tilaamani tuote on vioittunut kuljetuksessa. Miten saan uuden tilalle?

Jos tuote on vioittunut toimituksessa, toimi samoin kuin vaihtaessasi tai palauttaessasi tuotetta. Me hoidamme asian puolestasi Postin kanssa.

 

Tarkemmat tuotetiedot (yksityiskohtaiset ominaisuudet, kuvat ja videot) löydät klikkaamalla tuotenimeä hintataulukosta

 

iD INKONTINENSSISUOJAT

APUA SUOJAN VALINTAAN

TILAA ILMAINEN TUOTENÄYTE


PALVELEMME
Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8.00-11.30 ja 12.30-16.00 puhelimitse
0303 9896 ja s-postitse 

asiakaspalvelu@metsapolku.fi


Olemme Suomen ensimmäinen inkontinenssituoteita tarjoava etämyyntiyritys!